Keresés
Válasszon kategóriát
    Menü Zárja

    Segítség – leggyakrabban ismételt kérdések

    Otthonokban is javítja a kávéfőzőket?

    Igen, minden típusú automata kávéfőzőt javítunk a jótállás utáni szervizben és a Delonghi kávégépeket garanciális szervizben is. A technikus helyszíntől függően a legközelebbi helyről utazik, és előzetes egyeztetést követően 3-5 munkanapon belül megérkezik Önhöz.

    Mik a javítási árak?

    Minden javítást egyedileg kezelnek. Először a technikusnak kell diagnosztizálnia és meg kell találnia a hibát, majd tájékoztatnia kell Önt a kár mértékéről és az árról. Természetesen a kávéfőző gép teljes körű átvizsgálása és szakemberi javaslat is jár.

    Miért nem elegendő az otthoni karbantartás az utasítások szerint?

    A rutinszerű karbantartás során nem elérhető helyek szinte elérhetetlenek. Professzionális termékekkel végezzük a takarítást, nem utolsó sorban a technikus az Ön által használt kávéhoz igazítja a kávégépet, és természetesen a vízrendszert is ellenőrizzük, hogy nincs-e szivárgás.

    Milyen gyakran kell vízkőmentesíteni?

    Javasoljuk, hogy havonta egyszer végezzen megfelelő vízkőtelenítést az ajánlott rozsda- és vízkőoldó szerünkkel itt.

    Milyen gyakran kell szervizelni a kávéfőzőt?

    Az ajánlott szervizintervallum 3 havonta 1, tehát évente 4, a minimum évente 2 alkalommal. Megszünteti a kávézacc leülepedését és biztosítja a vízrendszer átjárhatóságát, ezáltal megakadályozza a szivattyú teljesítményének határáig történő terhelését. A belső mechanizmusok kenése magától értetődő.

    Milyen gyakran kell cserélni a szűrőt?

    Ez egyéni ügy, amelyet a kávéfőző típusának megfelelő szakemberrel javasolunk megoldani.

    Mennyi ideig tart, amíg a technikus felveszi a kapcsolatot az ügyféllel a kávéfőző állapotáról?

    Garancia utáni javítások esetén a technikus 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

    Milyen gyakran kell tisztítani a főzőegységet?

    Erre a kérdésre a kávéfőzőhöz mellékelt használati útmutató ad választ. Ha nem rendelkezik vele, forduljon az info@espressoservis.hu címhez. Javasoljuk, hogy minden este a kávéfőző kikapcsolása után távolítsa el a szennyeződéseket, és öblítse le tiszta, langyos vízzel.