Keresés
Válasszon kategóriát
    Menü Zárja

    Panaszkezelési eljárás

    Panaszkezelési eljárás

    A panasz benyújtásának helye az EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, 392 01 Soběslav, Czech Republic.

    Váltott minőség

    Az eladó garantálja a vevőnek, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen azért felelős a vevő felé, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut,

    a) az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, és megállapodás hiányában azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és az alapján elvárt hirdetéseikről,

    b) az áru alkalmas arra a célra, amelyre az eladó azt állítja, hogy a felhasználást, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,

    c) az áru a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban és

    d) az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.

    Ha a hiba a kézhezvételtől számított hat hónapon belül jelentkezik, úgy tekintjük, hogy az áru már az átvételkor hibás volt.

    A hibás teljesítménnyel kapcsolatos jogok

    Ha az áru átvételkor nem a fent leírt minőséggel rendelkezik, a vevő új áru hibától mentes szállítását is követelheti, ha ez a hiba jellegéből adódóan nem indokolatlan, de ha a hiba csak a az áru egy részét, a vevő csak az alkatrész cseréjét követelheti; ha ez nem lehetséges, elállhat a szerződéstől. Ha azonban ez a hiba jellegéből adódóan aránytalan, különösen, ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül eltávolítható, a vevőnek joga van a hibát ingyenesen eltávolítani.

    A vásárló eltávolítható hiba esetén is jogosult új árut szállítani vagy alkatrészt kicserélni, ha a hiba javítás után ismétlődő előfordulása vagy nagyobb számú hiba miatt az árut nem tudja rendeltetésszerűen használni. . Ilyen esetben a vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől.

    Ha a vevő nem áll el a szerződéstől, vagy nem él új áru hibamentes szállítására, egy részének cseréjére vagy az áru kijavítására vonatkozó jogával, akkor ésszerű árengedményt kérhet. A vevőnek joga van az ésszerű árengedményre akkor is, ha az eladó nem tud neki hibátlan új árut szállítani, annak alkatrészét kicserélni vagy az árut kijavítani, továbbá ha az eladó a helyzetet ésszerű időn belül nem orvosolja, vagy a jogorvoslat jelentős nehézségeket okoznak a vevőnek.< /p>

    A vevő választja ki a panasz kezelésének módját. Az eladó rámutat a vevő választásának helytelenségére, és megfelelő módszert javasol. Ha a fogyasztó az eladó által biztosított ésszerű határidőn belül nem választja ki a reklamáció rendezésének módját, az eladó azt választja.

    Nem illeti meg a vevőt a hibás teljesítés joga, ha a vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy ha a vevő a hibát maga okozta.

    Ha az árunak olyan hibája van, amelyért az eladó felelősséggel tartozik, és ha az árut alacsonyabb áron adják el, vagy használt árut, a vevőnek joga van az áru cseréjének joga helyett az ésszerű árengedményre. p>

    Ha a vevő él a hibás teljesítéshez fűződő jogával, az eladó írásban visszaigazolja neki a jog gyakorlásának időpontját, valamint a kijavítás végrehajtását és annak időtartamát.

    Elállási űrlap minta

    (töltse ki ezt az űrlapot, és csak akkor küldje vissza, ha el kíván állni a szerződéstől)

    Elállási értesítés

    Címzett         
    EspressoServis, s.r.o.
    Zvěrotice 58, 392 01 Soběslav, Czech Republic
    info@espressoservis.hu

    Bejelentem(*),hogy ezennel elállok(*)az áruk vásárlására vonatkozó szerződéstől (*) /e szolgáltatások nyújtásáról (*)

    Megrendelés dátuma(*) /Beérkezés dátuma(*)

    A fogyasztó(k) vezeték- és utóneve

    A fogyasztó(k) címe

    A fogyasztó(k) aláírása
    (csak akkor, ha ezt az űrlapot papíron küldik)

    Dátum

    (*) Húzd át a nem megfelelőket.